19 March 2010


~miSs my fRiEnd!!!~


Ya Allah... pe slh aku??? aku dh buntu Ya Allah...
aku dh xlarat lg nk kuarkn air mata nie...
dlu mereka2 ini la yg slalu d smpg aku...
skrg aku xthu la...
mcm d sisihkan...
or i2 cme perasaan aku jerk..
entah la...
Ya Allah...
KAU kuatkan lah smgt ku utk aku truskn idup...
dh byk dugaan yg aku hadapi...
xde sape yg thu melainkan KAU..
aku dh byk menderita...
kdg2 aku rse nk je doa pd Allah..
moga nyawa aku di tarik...
tp aku pk blk yg aku ni...
layak ke b'temu dgn-NYA..
layak ke aku msuk SYURGA-NYA...
aku byk dh bt silap...
mgkn dgn kesilapan 2...
org pndg serong pd aku...
org x thu ati aku...
aku yg rse segala keperitan 2...
de ke org memahami aku???
Ya Allah...
tabahkan lah ati aku...
aku rindukn idupku yg dlu...
b'sama teman2 ku...
aku sygkn mereka2 ini..
adakah mereka sygkn aku???
setlh mereka thu keburukan ku???
Ya Allah...
bantu lah aku..
kepadaMu aku berserah...
Amin...



No comments:

Post a Comment